07-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 07-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

07-02-2017

07 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Schitterend weer vandaag. Zo'n 22 graden en in de zon nog veel warmer.
Vanmorgen eerst een flinke wandeling langs het strand gemaakt. Er lagen nogal wat mensen in badkleding te zonnen.
Terug op de camping snel wat luchtigs aangetrokken, want het werd snel warm.
Tussen de middag heb ik bij Nell en Nico ( onze buren) heerlijke risotto met krab gegeten! Nico kan geweldig koken, dus dat was smullen!!! Ik mocht kijken hoe je het klaar maakt. Natuurlijk alles goed opgeschreven, zodat ik het ook kan maken.
Vorige week, toen Guus vissen was, heb ik heerlijke paella bij hen gegeten. Ook daar heb ik het recept van. Ja, dat belooft nog wat.
Na het eten badpak aan en een poosje zonnen voor de tent.
Guus zal zo wel terug komen van zijn visdag en vast veel te vertellen hebben. Morgen horen jullie hoe het hem is vergaan.
Groetjes, Ans

• 08 Februari 2017 - 09:17

Leanne Wolter:

Hallo Ans

Ik probeer je elke dag te volgen. Het lukt niet altijd maar dan probeer ik het een paar dagen later in te halen.
    Ik kan links nergens een @ teken vinden.

Groetjes uit het koude, natte en drukke Roermond

• 08 Februari 2017 - 19:55

Willy Kleukers:

Hallo Ans en Guus, eindelijk dan toch nog een berichtje van mij.
    Net terug van vakantie en nu alweer druk, druk en .... Jullie vermaken je wel lees ik, en heerlijk weer wat wil nog meer he. Hier gaat het weer winteren, gelukkig was het weer toen we terug kwamen niet heel zo slecht. We hebben toch verschillende dagen gehad die op een naderend voorjaar leken, maar helaas koning winter wil meer.
    Wij hebben in Thailand niet zo'n goed weer gehad. Meer Nederlands.Wisselvallig, bewolkt, zon en een buitje en dat afwisselend. Maar de temperatuur was prima, gemiddeld zo'n 29/30 graden. En toch een lekker kleurtje mee terug gebracht. Harrie heeft zich trouwens nog wat mee gebracht :( . Hij heeft de laatste 2 dgn van de vakantie alleen maar het toilet gezien, vreselijke diarree. En dat is eigenlijk tot afgelopen maandag zo gebleven. Nu gaat het gelukkig weer beter.
    Bij jullie thuis is nog alles in orde, gisteren nog de kranen laten lopen en het toilet door gespoeld.
    Dat recept van de risotto wil ik wel hebben, geniet van de geneugten en tot mails.

Willy