10-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 10-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

10-02-2017

10 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Gisteren is het er niet van gekomen om iets in het verslag te schrijven.
De paella die ik gemaakt had, was erg lekker. Guus heeft 2 keer extra opgeschept en de hele pan leeggemaakt!
Omdat ik me niet zo lekker voelde, vroeg naar bed gegaan. Slecht geslapen. Heel veel gesnotter.
Vanmorgen was het niet veel beter. Ik had een afspraak bij de kapper, dus ik moest er wel uit. Paracetamolletje doet soms wonderen!
Er is geen grijze haar meer te bespeuren en de coupe is oké. Wel wat kort, maar dat wordt elke dag beter.
Nell kwam ons net uitnodigen voor de lunch morgen. Nico gaat een Spaanse tomatentaart maken en ik mag assisteren. Wordt vast weer heel lekker. Ik heb inmiddels een stevig schrift gekocht om al die heerlijkheden on op te schrijven. Dat gedoe met losse blaadjes werkt niet.
Niet alleen de lunch voor morgen is geregeld, maar ook de avondmaaltijd is besproken. We gaan met z'n achten naar El perro loco ( de dolle hond). Die zaak is van een Duitser en men zegt dat de schnitzels daar super zijn. Na al dat Spaanse eten, gaat een Duits schnitzeltje er wel in!
Jullie horen wel hoe het was.
Groetjesen tot morgen.
Ans