16-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 16-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

16-02-2017

16 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Gisteren een tocht naar Benissa gemaakt met onze reisgenoten. Prachtig stadje. Leuke smalle, oude straatjes. Was alleen vreselijk koud. Heb in een winkel een legging gekocht om onder mijn lange broek aan te doen.
We zijn ook naar een Fransiscaner klooster geweest van 400 jaar oud. Een oud patertje op pantoffels liet ons binnen. Was allemaal erg mooi om te zien. De pater vertelde dat er nog maar 4 paters in het klooster woonden. Een vrouw komt voor ze koken en ze hebben iemand om te poetsen.
Daarna gingen we naar Pata de Gorgos. Daar worden allerlei dingen van riet gemaakt, die je uiteraard overal kunt kopen.
Ik voelde me al niet zo lekker, maar tijdens het eten werd ik heel beroerd en kreeg flinke koorts. Gelukkig had Nell een ibuprofen voor. Ging toen iets beter.
In de caravan de koorts gemeten: 39 graden. Afspraak bij de dokter gemaakt. Vanmorgen om 10 uur kon ik terecht.
Ik heb longontsteking. Antibiotica en andere shit gekregen. Moet me over 2 dagen al beter voelen en over een week moet het zo goed als over zijn. Mag wel van alles doen, maar me niet vermoeien en temperatuursverschillen vermijden.
Ik doe maar heel rustig aan, want morgenavond komen Brigitte en Floris en dan wil ik wel goed uitgerust zijn.
Nou, morgen hopelijk wat beter nieuws.
Groetjes,
Ans

• 16 Februari 2017 - 14:39

Heftig een longontsteking, gauw beter worden hoor, kan je weer genieten!

• 16 Februari 2017 - 19:33

Ed:

Ans, doe het echt rustig aan want longontsteking blijkt steeds weer erg verraderlijk te zijn. Pas goed op jezelf.

• 16 Februari 2017 - 19:36

Lilibeth:

Maar Ans, dat is schrikken . Doe rustig aan en hopelijk ben je dan heel snel weer beter.