08-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 08-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

08-02-2017

08 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Vanmorgen vroeg opgestaan omdat ik moest wassen. Er zijn hier 4 wasmachines en als je daar gebruik van wilt maken, is het zaak om er vroeg bij te zijn, anders moet je lang wachten. Ik stond met nog een paar mensen om 07.35 voor de deur. Om 07.45 ging de deur open en kon ik aan de gang. Na 49 minuten was er uit en ophangen. Het waaide vandaag heel erg hard, dus alles was heel snel droog.
Boodschappen gedaan. Morgen ga ik zelf paella maken!! Heb er zin in!!
Guus had gisteren trouwens slecht gevangen en dat was helaas aan zijn humeur te merken. Gelukkig was dat na een nachtje goed slapen weer over!
Ondanks de harde wind toch nog lekker buiten in de zon kunnen zitten, omdat de caravan de wind tegen hield.
Iedereen hoest hier. Voor we naar Spanje gingen had ik er ook erge last van. Ik dacht dat het over was, maar we zijn waarschijnlijk toch weer besmet, want we hoesten allebei weer. We zijn de enigen niet, want uit bijna elke caravan of camper komt het geluid van hoesten. Nou ja, zal uiteindelijk wel voorbij gaan.
We hebben twee tabletten chocolade gewonnen met de postcode loterij en de overkant van de straat heeft een kookboek naar keuze gewonnen. Hadden wij vorig jaar.
Nou, ik ga nog even wat lezen en dan vroeg slapen.
Groetjes en tot morgen,
Ans.

• 08 Februari 2017 - 20:59

Lilibeth:

Ach jeetje, hoesten wordt in Nederland ook veelvuldig gedaan. Dus daarvoor hoef je niet naar Spanje te gaan. Hopelijk is het morgen weer heerlijk weer.