03-03-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 03-03-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

03-03-2017

03 Maart 2017 | Spanje, Benidorm

Al een aantal dagen prachtig weer. In de ochtend meestal een activiteit en 's middags lekker in de zon voor de caravan.
Gisteren lekker gewandeld met Riny en vandaag met Guus een flinke tippel gemaakt. Heerlijk, de conditie is er weer.
Vanmiddag heeft Guus zowaar zonder aansporing van mij 2 paar fantastische schoenen gekocht. Ze zitten heerljk, zegt hij en ze zijn erg leuk. Hij wordt nog hip op z'n oude dag!
Vandaag zijn Nell en Nico vertrokken. Ik zal ze missen, had nog wat leuke dingen samen willen doen.
Omdat onze tijd ook al opschiet, heb ik een bucketlist gemaakt:
Boottochtje naar de tand (rots voor Benidorm)
Boottocht naar Calpe
Visafslag La Villa Jojosa
Wandelen, fietsen of met de auto naar La Cala om daar te eten in ons favoriete visrestaurant.
Eten in Altea bij Sabor ( SUPER)
Nog één keertje naar de zuidelijke boulevard in Calpe, eventueel naar de zeer geavanceerde visaflag aldaar en daarna lekker vis eten in een van die leuke tentjes.
Hopelijk hebben we de tijd en zin om dat allemaal nog te doen.
Ik weet nog wel meer, maar dat moet maar wachten tot een volgende keer. Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.
Groetjes voor jullie allemaal en tot gauw!
Ans.

• 04 Maart 2017 - 21:49

Volgende keer doen we weer mee hoor!! Met al je leuke plannetjes!!