24-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu 24-02-2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van anssiezenis - WaarBenJij.nu

24-02-2017

24 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Gisteren naar de dokter geweest voor contrôle. De ontsteking van de long is weg. Het is normaal dat je nog wat nahoest, maar dat moet nu ook snel over zijn. Ik voel me in ieder geval een stuk beter.
Gisteren en vandaag was het bewolkt en regenachtig. Niks leuk. Hopelijk komt de zon gauw terug.
Guus ging vandaag vissen. Ik heb lekker op mijn gemak van alles in de caravan gedaan. Aan het eind van de ochtend wilde ik naar de indoor market lopen, maar ben daar nooit aangekomen.
Onderweg kwam ik iemand van de wandelclub uit Swalmen tegen. Ik wist dat ze ergens vlak bij de camping in een appartement zit.
We zouden elkaar eigenlijk op 7 januari al treffen bij de Chinees, maar op de afgesproken tijd, waren zij nog op weg naar Benidorm. Zoeken is ook moeilijk als je geen naam weet.
Ze heeft me hun appartement laten zien. Erg mooi, op de 15e verdieping. Voor volgend jaar hebben ze de 18e etage geboekt. We hebben afgesproken om maandagochtend samen een flinke wandeling te gaan maken. Erg leuk!
Morgenavond gaan we met z'n zessen uit eten. Ton en Femia weten weer een leuk restaurant in Albir. We laten ons verrassen!
Vanavond doen we het dan maar met bauerntopf en een salade. Ook lekker.
Nou, groetjes en tot de volgende keer.
Ans.

• 24 Februari 2017 - 20:43

Nieuwsgierig? Welk restaurant gaan jullie nu onveilig maken!!!

• 24 Februari 2017 - 20:44

Wij genieten, om allerlei te laten proeven en te laten zien, de dagen zijn te kort!